wtorek, 5 stycznia 2010

Babeczki brownies z orzechami


Babeczki brownies z orzechami





Babeczki z przepisu Dorotus76



Składniki na 12 babeczek:
* 80 g masła
* 150 g gorzkiej czekolady
* 100 g fruktozy
* 2 jajka, roztrzepane
* zamiast ekstraktu z wanilii dałam ½ łyżeczki olejku
* 100 g mąki pszennej graham typ 1850
* 1 łyżka kakao
* 50 g gorzkiej czekolady, posiekanej - dodatkowo
* ok. 20 g posiekanych orzechów, w przepisie pekan, ja dałam włoskie

 


Zanim przystąpiłam do przygotowania babeczek włączyłam piekarnik i nastawiłam na 180*C.
Masło, czekoladę i fruktozę rozpuściłam w rondelku na wolnym ogniu.
Przelałam do większej miski, dodałam resztę składników, na końcu posiekaną czekoladę, wymieszałam.
Ciasto przełożyłam do foremek wyłożonych papilotkami.



Babeczki brownies z orzechami

Piekłam 20 minut w temperaturze 180*C.
Jak na brownies przystało babeczki odpowiednio „zakalcowate” i sycące, dla wielbicieli gorzkiej czekolady:)
Mimo, że sycące, to znikły w mig, ledwo zdjęcia zdążyłam zrobić.

Babeczki brownies z orzechami




Komentarze
2010/01/08 11:17:38
Już od paru dni zerkam na te babeczki...i teraz muszę specjalnie iść w końcu kupić papilotki do foremek bo już dawno mi się skończyły:)
2010/01/08 11:24:11
Kup i zrób:)
Robiłam je znów wczoraj, co prawda mało mi wyrosły (chyba przy mące pp powinno się dodać odrobinę proszku do pieczenia) i dodałam do środka zamiast 50 g czekolady - rodzynki.
Z rodzynkami też dobre, a karla postura nie wpłynęła na smak;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!