piątek, 5 kwietnia 2019

Keto pizza - pycha!!!


Keto pizza - pycha!!!




Pizzę w wydaniu keto już robiłam, miała wtedy spód z kalafiora.
Tym razem spód z sera i jajek. Zachwycający efekt!!!
Nawet mój nie-keto mąż (który oczywiście podjada wszystko, co robię, bo taka dieta by mu odpowiadała, gdyby można było jeść przy tym chleb;) był nią zachwycony.

Taką pizzę robi się bardzo szybko, jeszcze szybciej jak się ma zawsze pod ręką, tak jak ja, starty ser.
Pierwszy raz zrobiłam mniejszą, za drugim większą; ta druga jest w sam raz dla 2 osób, pierwsza raczej dla jednej, dla 2 trochę za mała, bardziej na spróbowanie.

Dopisek 12.03.20 r: spróbuj jeszcze tej, moja najnowsza pizzowa miłość;)



Składniki na 1-2 porcje:
* 2 średnie jajka
* ok. 80 g dobrego żółtego startego sera
* pieprz
Na wierzch:
* sos/przecier pomidorowy
* salami
* szynka szwarcwaldzka
* mozzarella
* oliwa
* oregano, bazylia
* jeszcze miałam posypać cebulką, ale przypomniałam sobie o tym teraz, jak piszę te słowa;)



Jajka wymieszałam z serem, przyprawiłam, rozlałam na papierze do pieczenia.
Piekłam 15 minut w moim małym piekarniku w temp. ok. 190* C.
Posmarowałam przecierem pomidorowym, obficie obłożyłam salami i szynką.


Keto pizza - pycha!!!


Dodałam mozzarellę i zioła, na koniec skropiłam oliwą.


Keto pizza - pycha!!!


I znów do piekarnika na 10 minut, z tym, że grzałam głównie górę.


Keto pizza - pycha!!!

Keto pizza - pycha!!!

Keto pizza - pycha!!!


Tutaj druga wersja, większa.
Dałam 3 jajka i 120 g sera, dla córki połowa z salami, dla mnie z boczkiem, salami i oliwkami.

Pizza jest przepyszna! Nigdy nie  byłam fanką pizzy, takiej oryginalnej, a teraz coraz bardziej chce mi się z tym daniem eksperymentować.
W każdym razie polecam bardzo!


Keto pizza - pycha!!!

Keto pizza - pycha!!!

Keto pizza - pycha!!!



Dzisiejsza (czyli 11.01.2020 r) pizza, tym razem wegetariańska.
Spód taki sam, jak w poprzednich, na wierzch dałam pieczarki podsmażone z cebulą i drobno pokrojoną czerwoną papryką.
Ta chyba najlepsza ze wszystkich!!!


Keto pizza wegetariańska

Keto pizza wegetariańska

Keto pizza wegetariańska




"Życie to ciągła zmiana, a jeśli nie lubi się zmian, to nie lubi się życia."

William Wharton




19 komentarzy:

  1. dla mnie ta pizza jest tez pycha ...dobra na MM tez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na MM? Nawet nie pomyślałam, bo tyle tłuszczu;)
      Dopisuję:)

      Usuń
  2. Jaka jest ta podstawa? Twarda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizza super. Pyszna i robi się w chwilę teraz już na keto nic mi nie brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Spróbuj jeszcze trzeciej wersji, jest jeszcze lepsza, pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bajeczna. Jestem na keto. No coś dla mła 😁.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety pierwsza mi nie wyszła bo jajko rozlało się na blasze, ale za drugim razem najpierw ubiłem białka i wyszło super, w smaku pychota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jakim sensie Ci się jajko rozlało? Ono się rozlewa razem z serem, czy u Ciebie było inaczej? To ubicie białka mi się podoba, zrobię tak!:)

      Usuń
  6. Rewelacja! Dzięki za ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!