sobota, 18 listopada 2017

Kasza jaglana z dynią i masłem orzechowym


Kasza jaglana z dynią i maslem orzechowym



Krem z dyni z masłem orzechowym i sokiem z pomarańczy wpadł mi w oko na instagramowym koncie Zdrowoprzezlife.
A że akurat miałam świeżo upieczoną (albo raczej uduszoną) dynię i byłam w śniadaniowej porze, więc wykorzystałam go jako dodatek do kaszy jaglanej.



Składniki na porcję:
* 1/4 uduszonej/upieczonej dyni Hokkaido
* 3 łyżki kaszy jaglanej + ok. 200 ml wody
* 2 łyżki masła orzechowego
* 2 świeże daktyle (albo suszone, albo inne bakalie)
* sok z 1/2 pomarańczy (do całej dyni dałam sok z 2 pomarańczy)



Dynię obrałam, pokroiłam w kostkę i udusiłam w rondelku z niewielką ilością wody. Zmiksowałam z dodatkiem soku na super gładki krem w moim fantastycznym blenderze.


Kasza jaglana z dynią i maslem orzechowym



Do 1/4 kremu dodałam masło orzechowe, połączyłam  (mniej więcej) z ugotowaną kaszą, posypałam pokrojonymi daktylami.
Pyszne!!!


Kasza jaglana z dynią i maslem orzechowym

Kasza jaglana z dynią i maslem orzechowym





"Poniedziałki są w porządku. To twoje życie jest do bani."
Ricky Gervais



8 komentarzy:

  1. masło orzechowe! <3 ale musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez ostatnio szaleje z dynia .. po upieczeniu zmiksowalam z wiórkami i lepiłam kulki ..pachnące cynamonem szybko zniknęły
    twoja musi tez byc pycha ..bardzo lubię dynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też! I wszystko mam w domu, tylko ugotować:-)

      Usuń
    2. Jem już trzeci dzień pod rząd ten zestaw, na razie mi się nie nudzi:)

      Usuń
  3. Bardzo fajny przepis. Robisz takie zdjęcia, że aż chce się jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mi się chce jeść jak na nie patrzę;)

      Usuń
  4. Przepysznie wygląda. Zachęciłaś mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!