czwartek, 23 listopada 2017

Krem z dyni i masła orzechowego z poppingiem jaglanym


Krem z dyni i masła orzechowego z poppingiem jaglanym




Najpierw była kasza jaglana z kremem dyniowym, a zaraz potem krem z dyni z masłem orzechowym w postaci deserowej.
Połączenie dyni z masłem orzechowym bardzo mi przypadło do gustu:)



Składniki na 1-2 porcje:
* 1/4 ugotowanej/upieczonej dyni Hokkaido
* 2 łyżki masła orzechowego
* sok z 1/2 pomarańczy
* popping jaglany



Dynię po ugotowaniu zmiksowałam z sokiem do postaci kremu, dodałam masło orzechowe, posypałam poppingiem.
Deser pierwsza klasa!


Krem z dyni i masla orzechowego z poppingiem jaglanym

Krem z dyni i masla orzechowego z poppingiem jaglanym




"Oświecenie jest bardzo łatwe, chodzi o to, by sobie odpuścić, natomiast ludzie ciągle się z czymś zmagają i zmagają."
Dawid R. Hawkins



2 komentarze:

  1. Wygląda rewelacyjnie! Nie znałam wcześniej takiego połączenia ale z pewnością spróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że przypomniałaś mi ten przepis, zrobię sobie znów:)
      Również pozdrawiam:)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!