czwartek, 9 listopada 2017

Kulki mocy z poppingiem jaglanym


Kulki mocy z poppingiem jaglanym



Kulki mocy robię dość często, głównie z tego względu, że to prosty sposób na zdrową słodycz. Zawsze jakieś składniki na kulki mam w domu, a czegokolwiek by się do nich nie użyło, to zawsze wychodzą pyszne.
Robiłam już tych kulek wiele, są na blogu kulki mocy standard, kulki z ciecierzycy, kulki na bazie włoskich orzechów z bananem, kulki z prażonymi płatkami gryczanymi.

Dzisiejsze kulki miały być takie same lub podobne do tych z płatkami, ale idąc po płatki natknęłam się na jaglany popping i zdecydowałam, że jego użyję.
Czegoś tam dodałam, czegoś ujęłam i wyszło jak zwykle, czyli bardzo dobrze.



Składniki na ok. 25 małych kulek:
*  3-4 łyżki masła orzechowego
*  2 garście nerkowców
*  2-3 łyżki oleju kokosowego
*  2 łyżki karobu
*  garść żurawiny
*  2 łyżki sezamu
*  średni ugnieciony widelcem banan
*  1/2 szklanki poppingu jaglanego
*  do obtaczania: karob i mąka kokosowa



Orzechy i bakalie można siekać lub miksować, ja tym razem zmiksowałam, ale tak z grubsza jedynie. Wszystkie składniki połączyłam, na koniec dosypałam poppingu.


Kulki mocy z poppingiem jaglanym


Lepiło mi się kulki bardzo dobrze, nawet nie trzeba było masy chłodzić, ani ubierać lateksowych rękawiczek.
Ulepione kulki obtaczałam w karobie i mące kokosowej.


Kulki mocy z poppingiem jaglanym

Kulki mocy z poppingiem jaglanym




"Nie jestem z tych, którzy nie wierzą w miłość od pierwszego wejrzenia, ale zawsze lepiej spojrzeć po raz drugi."
Wolter



2 komentarze:

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!