poniedziałek, 25 stycznia 2010

Mini fondue na słodko:)


fondue z czekolada i owocami




Nie mogłam się oprzeć, tym bardziej, że kosztowało niecałe 7 zł!!!
Kupiłam i zaraz wypróbowałam:)
Mieliśmy mini podwieczorek i fajną zabawę! Co prawda chyba w zamyśle chodziło o to, żeby każdy miał taki własny "kociołek", ale jeden na 2-3 osoby też się sprawdził.

 
*  1/2 tabliczki gorzkiej czekolady
*  śmietanka  lub mleko
*  2 łyżki likieru czekoladowego lub Amaretto lub czegoś podobnego


Mała rzecz, a cieszy;)

fondue z owocami i czekoladą



Komentarze
2010/01/25 18:52:38
A gdzie można takie cudo nabyć? :D
2010/01/25 19:12:07
Cynamon, a sio stąd!;)
Nabyłam w delikatesach Bomi, gdzie zaopatruję się w mąkę pełnoziarnistą.
2010/01/25 21:44:59
:D
Jak da się w tym też serowe robić, to jestem bezpieczna, bo mogę takie jeść na diecie :D Kurcze, najbliższe Bomi jest... nawet nie wiem gdzie. :P Ale muszę się rozejrzeć, jak 7 zł kosztuje. :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!