poniedziałek, 24 października 2011

Proste danie niesłychanie



kielbaska  z patelni z serem




... czyli pieczona kiełbaska z serem:)
Rzadko jadam, nawet z grilla wolę inne dania, ale dzisiaj akurat mi się zachciało.




Składniki na jedną porcję:
* kiełbaska jakaś dobra
* 1/2 cebuli
* odrobina oleju
* 2 plastry żółtego sera, miałam wędzony, więc taki dałam



Kiełbaskę nacięłam wzdłuż tak, aby można ją było położyć na płasko i ponacinałam górą. Smażyłam z dwóch stron do zrumienienia, na koniec położyłam na niej kawałki sera, a obok pokrojoną cebulę i chwilkę jeszcze dosmażyłam.
Do tego sałatka w dużej ilości i ...pycha było!


kielbaska  z patelni z serem




"Fascynujący jest dla mnie fakt, że większość ludzi planuje swoje wakacje z większą starannością niż swoje życie. Być może jest tak dlatego, że ucieczka jest łatwiejsza od zmiany..."  
Jim Rohn




Komentarze
2011/10/24 17:36:28
o matko, przez Ciebie i mnie się zachciało :)
2011/10/24 18:07:37
Mnie też się zachciało!!!! :)
2011/10/25 09:37:44
To zrobić i zjeść:)
Pozdrawiam!
2011/10/25 12:02:49
To niesamowite, jak się smaki zmieniają w czasie: w dzieciństwie nie lubiłam ani smażonej, ani pieczonej kiełbasy, na wszystkich ogniskach piekłam na kiju tylko chlebek, a teraz jest to jedno z moich ulubionych grillowanych smaków. Twoja smażona też wygląda bardzo apetycznie. Mniam!

A co do przytoczonej sentencji, to coś w tym jest rzeczywiście. Ja sama w życiu często wychodzę z założenia, że "jakoś to będzie", natomiast urlop dokładnie planuję, bo po prostu urlop MUSI być idealny;)
2011/10/25 16:47:48
Ren-ya, smaki się zmieniają i bardzo dobrze, bo gdyby nie, to byśmy jedli kaszkę całe życie, hehe
A czy tak dokładnie zaplanowany urlop zawsze jest idealny? Czy idealność zależy od planowania? Tak się zastanawiam...
2011/10/27 20:40:10
Proste i smaczne..piękne zdjęcia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!