czwartek, 3 stycznia 2019

Makaron ryżowy ze szpinakiem, posypany fetą


Makaron ryżowy ze szpinakiem posypany fetą



Makaron ryżowy ze szpinakiem i fetą to kolejne danie obiadowe, które ma dwie podstawowe zalety: robi się błyskawicznie i smakuje wybitnie:)
Użyłam świeżo zakupionego makaronu z ryżu czerwonego jaśminowego.



Składniki na porcję:
* 70 g makaronu z ryżu jaśminowego czerwonego
* 1/2 wiązki szpinaku
* kilka pomidorów suszonych w oliwie
* cebula
* ząbek czosnku
* 1 łyżka oliwy
* ok. 50 g sera feta
* sól, pieprz



W czasie gdy gotował się makaron (7 minut) wrzuciłam na rozgrzaną oliwę drobno posiekaną cebulę i czosnek, chwilę smażyłam, dodałam pokrojone pomidory suszone i szpinak i dusiłam, aż szpinak zmiękł. Makaron po ugotowaniu odcedziłam i dodałam do reszty składników. Przyprawiłam pieprzem i solą, wymieszałam całość, a po przełożeniu na talerz posypałam pokruszonym serem feta.
Pycha!


Makaron ryżowy ze szpinakiem posypany fetą




"Nie bądź zbyt wrażliwy i krytyczny w stosunku do swoich działań. Całe życie jest eksperymentem."
Ralph Waldo Emerson


2 komentarze:

  1. Super przepis! Wielkie dzięki, bo właśnie rozglądałam się za jakimiś nowymi pomysłami na makaron ryżowy, a jeszcze nie testowałam go ze szpinakiem.
    Brzmi bardzo apetycznie :) Chętnie z nim poeksperymentuję.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!