poniedziałek, 28 stycznia 2019

Ciasteczka owsiane z dynią


Ciasteczka owsiane z dynią






Bardzo dawno temu robiłam ciasteczka owsiane z dynią, a teraz chciałam zużyć zamrożoną dynię i sobie o takich ciasteczkach przypomniałam.
Zrobiłam tym razem prostszą wersję.



Składniki na 12 szt:
* ok. 150 g obranej dyni
* 30 g płatków owsianych
* 30 g cukru kokosowego albo innego słodzika
* łyżka mąki gryczanej (albo innej)
* łyżka wiórków kokosowych
* 1-2 łyżki rodzynek
* jajko



Dynię razem z jajkiem i cukrem zmiksowałam w małym kielichu mojego blendera, choć może wystarczyłoby ugnieść widelcem dynię i wymieszać z resztą składników. Nakładałam łyżką kupki na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.
Piekłam w moim małym piekarniku ok. 20 minut w temp. 180* C.
Te ciastka nie są kruche, ale nie są też gumowate, ich konsystencja to coś pośredniego pomiędzy tymi dwoma stanami.
Są smaczne, z gatunku, jak to określa moja córka "czuć, że zdrowe"😄
Fajne na II śniadanie.


Ciasteczka owsiane z dynią





"Nie jest ważne ile ktoś ma lat, liczy się to, czego doświadczył. Można dożyć setki i nie doświadczyć niczego."

Kazuo Ishiguro


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!