poniedziałek, 7 listopada 2011

Sałatka z wędzonym pstrągiem


Sałatka z wędzonym pstrągiem




Zrobiłam ją kilka dni temu, cyknęłam zdjęcia, ale zapomniałam zapisać jaki sos i teraz się głowię co ja tam dodawałam;)
W każdym razie odkąd odkryłam, że pstrąg istnieje również w opcji wędzonej, odtąd go często kupuję! I pomyślałam, że skoro zapiekanka z rybą wędzoną była taka smaczna, to dlaczego nie zrobić sałatki z taką rybą? Zrobiłam więc:)




Składniki:
* mix sałat - w tym mixie była nawet marchewka w zapałeczki potraktowana
* pstrąg wędzony
* kapary

Sos:
* 1-2 łyżki mascarpone
* łyżka jogurtu
* przyprawy
* ząbek czosnku wyciśnięty



Rozłożyłam na talerzu sałatę, kawałki pstrąga i kupki (bo sos gęsty był, nie do polania raczej) sosu, a na końcu posypałam niewielką ilością kaparów.
Dobre!


sałatka z wędzonym pstrągiem



"Bez względu na to, jak wiele dokonałeś - ktoś Ci pomógł."    
Althea Gibson




Komentarze
Gość: Ewa smaczniutkie.pl, 77-254-115-100.adsl.inetia.pl
2011/11/07 14:10:08
Ja też zupełnie nie dawno odkryłam wędzonego pstrąga i przymierzam się do zrobienia z niego musu z galaretką z pomidora :)
2011/11/08 12:31:22
sałatka wygląda bardzooo apetycznie;)
2011/11/28 20:13:56
To jest danie totalnie w moim guście!! mniam!!!
2011/11/29 17:16:38
Ewa, ten mus bardzo smacznie brzmi:) Czekam zatem na Twój wpis!
Izaa_a, dzięki!
Sylwiam7, okazało się, że w moim też, choć dopóki nie zrobiłam, to nie miałam o tym pojęcia;)

Pozdrowienia!
2012/01/05 19:28:14
Wygląda przecudownie, na pewno skorzystam, jak tylko dorwę wędzonego pstrąga :) Mniam!
2012/01/06 08:36:12
Możesz dodać jeszcze jajko na twardo, będzie się dobrze komponować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!