czwartek, 10 listopada 2011

Śniadaniowy naleśniko-omlet z szynką



omlet z szynka


 
I znów wariacja naleśnikowa na śniadanie, tym razem z szynką.


Składniki na jeden naleśnik/omlet:
* jajko
* 2 łyżki mąki pszennej typ 1850
* 2 łyżki mleka
* ząbek czosnku wyciśnięty#
* sól ziołowa
* 2-3 plasterki szynki
* 1/2 cebuli
* papryka konserwowa
* koperek

# raczej pominąć, gdy po śniadaniu będziemy przebywać wśród ludzi;)



Jajko, mąkę, sól, czosnek i mleko ubiłam trzepaczką przez chwilę i wlałam na rozgrzaną z odrobiną oleju patelnię. Smażyłam na wolnym ogniu z dwóch stron, jednocześnie lekko przesmażając na drugiej patelni pokrojoną szynkę z cebulą.
Usmażony naleśnik zdjęłam z patelni, nałożyłam farsz i posypałam koperkiem. Zjadłam z wielkim smakiem:)
Wygląda na to, że zmieniam sposób odżywiania, bo bez ciepłego śniadania źle się czuję w ciągu dnia, ciekawe...

nalesnik z szynka




"Dobre nawyki są tak samo proste do stworzenia, jak te złe."          
Tim McCarver



Komentarze
2011/11/10 16:29:55
mniammm... takie sniadanko to mi sie podoba:)
2011/11/10 18:00:20
ale smakowicie ostatnio u Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jutro zrobię takie cudo:)
2011/11/10 21:45:01
Mój mężczyzna zagląda mi przez ramię i zadecydował - jutro chce takie śniadanie ;) Sama chętnie takie przyrządzę :)
2011/11/10 21:56:56
Wspaniale się prezentuje :D
2011/11/11 07:41:19
Dziękuję, pozdrawiam i ciekawa jestem czy Wam posmakuje:)
2011/11/11 09:34:53
Pysznie wyglada, az zrobilam sie glodna...
2011/11/11 14:52:57
Gdy rano chłodno, takie ciepłe śniadanko znakomicie zagrzewa i dodaje energii na resztę dnia...
Pytanie tylko, skąd rano wziąć energię do zrobienia takiego śniadania?;)
2011/11/11 19:50:26
Skąd wziąć energię rano? No chyba z dobrze spędzonej nocy!;)
2011/11/12 18:21:57
Dzięki za natchnienie:) Właśnie zrobiłam takie omlety, tylko trochę zmodyfikowałam przepis. Do ciasta nie dodałam czosnku, za to dałam bazylię i oregano. Farsz zrobiłam niezbyt dietetyczny, z tego co miałam w lodówce, tzn. z pokrojonej w plasterki kiełbasy, którą najpierw podsmażyłam, potem dodałam pół puszki pomidorów i na koniec ser żółty. Kiedy ser się rozpuścił i połączył z sosem z pomidorów nałożyłam na omlety. Wyszły bardzo dobre:)
Pozdrawiam,
BlueBlue
2011/11/12 19:51:24
Xbluebluex - świetnie to wymyśliłaś z tym serem i sosem pomidorowym! Też tak zrobię następnym razem:)
Zapraszam do zaglądania i pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!