poniedziałek, 29 marca 2010

Sałatka pomidorowa z kaparami i oliwkami



Sałatka pomidorowa z kaparami i oliwkami





Pomyśleć, że nie tak dawno jeszcze oliwki dla mnie nie istniały, a kapary jadłam raz na rok przy okazji jajek z anchois.
Od jakiegoś czasu oliwki i kapary jadam niemal codziennie, dodając je do wszystkiego co tylko nie jest słodkie;)


Dzisiaj sałatka z pomidorów z moimi ulubionymi dodatkami:)


Składniki:
  • pomidory obrane ze skórki
  • kawałek czerwonej papryki
  • kapary
  • oliwki zielone
  • czosnek marynowany w ziołach - też moje ostatnie odkrycie:)
  • sól, pieprz
  • łyżka balsamico
  • łyżka oleju z pestek winogron



Składniki pokroiłam, ułożyłam na półmisku, polałam octem i olejem, doprawiłam.
Pyyyycha:)






Komentarze
2010/03/30 07:51:22
O właśnie! Dobrze, że mi przypomniałaś! Muszę kupić kapary. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!