poniedziałek, 17 grudnia 2018

Omlet z fetą i pomidorami


Grecki omlet z fetą i pomidorami



Najpierw zrobiłam grecką pastę, a zaraz po niej ten omlet.
Dawno nie jadłam omletu, jajek też jadałam ostatnio mniej, ale coś czuję, że to znów się będzie zmieniać, bo mnie zaczęło ku jajkom ciągnąć. Pewnie więc pojawią się niebawem kolejne jajeczne przepisy.
Dzisiaj taki omlet.



Składniki na porcję:
* 2-3 jajka
* kawałek pokruszonego sera feta
* kilka pomidorków koktajlowych
* kilka suszonych pomidorów wcześniej namoczonych w oliwie
* kiełki (opcjonalnie)
* łyżka oliwy
* szczypta soli (feta dodaje słoności), pieprz, suszona bazylia, oregano




Jajka roztrzepałam z ziołami i solą, wkroiłam do nich suszone pomidory. Masę jajeczną wylałam na natłuszczoną gorącą patelnię. Chwilę smażyłam do ścięcia jajek, posypałam fetą, a na koniec pomidorkami, kiełkami i pieprzem.
Omlet robiłam na dużej patelni, więc przy 3 jajkach wyszedł niegruby, na mniejszej byłby wyższy.
Ale to zmienia faktu, że był bardzo dobry:)


Grecki omlet z fetą i pomidorami

Omlet z fetą i pomidorami




"Nie ma sensu wracać do dnia wczorajszego, bo wtedy byłam inną osobą."

L.Carroll




2 komentarze:

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!