poniedziałek, 5 listopada 2018

Przekąska z pieczonego selera z pastą z awokado


Pieczony seler z pastą z awokado





Czasem mam ochotę na coś niewielkiego, taką bardziej przekąskę niż danie. Dzisiejszy przepis jest właśnie na takie małe co nieco.
Przepis z jakiejś gazety. Ja upiekłam seler w piekarniku zamiast go usmażyć na patelni, jak było w przepisie.



Składniki na porcję:
* 3-4 ok. 1 - centymetrowe krążki selera
* oliwa
* 1/2 awokado
* sok z 1/2 limonki
* łyżeczka musztardy
* mały ząbek czosnku
* sól, pieprz



Krążki selera ułożyłam na papierze do pieczenia, skropiłam oliwą (zrobiłam oliwę z dodatkiem ostrej papryczki) i piekłam w małym piekarniku ok. 25 minut w temp. 180* C.
Awokado zmiksowałam z resztą składników i rozłożyłam na krążkach selera.


Pieczony seler z pastą z awokado

Pieczony seler z pastą z awokado



"Wszystko co słyszymy jest opinią, nie faktem. Wszystko co dostrzegamy jest punktem widzenia, nie prawdą."
Marek Aureliusz


4 komentarze:

  1. Ostatnio stałam się fanką awokado i poszukuję coraz częściej przepisów na to bardzo mdłe warzywo :) Dzięki za fajny przepis! Na pewno chętnie go wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mam na blogu kilka przepisów z awokado, również na słodko:)

      Usuń
  2. Dzień dobry ....uwielbiam przepisy na takie ..."niewielkie cosie" ;) Pytanie techniczne: jaka temperatura piekarnika?
    Pozdrawiam, amator czarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temp. dopisałam, mam nadzieję, że Ci będzie smakować, pozdrawiam:)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!