poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Jajecznica z suszonymi pomidorami


Jajecznica z suszonymi pomidorami




Dawno nie jadłam jajecznicy i przyszła mi ochota na taką kolację. 

W lodówce błąkała się jedna, ale za to spora pieczarka, więc ją wykorzystałam, ale pomyślałam, że dodam również suszone pomidory, bo po sukcesie ostatniej  zapiekanki makaronowej jakoś mam ochotę dodawać je do wszystkiego;)




Składniki na 1 porcję:
* 2 jajka
* 1 żółtko
* pokrojona drobno spora pieczarka
* 1/2 małej cebuli
* kilka suszonych pomidorów
* 2-3 łyżki oliwy spod pomidorów
* zielona cebulka




Jajka i żółtko (zawsze tak robię jajecznicę, że daję mniej białek niż żółtek; jest wtedy bardzo intensywna w smaku) posoliłam i rozbełtałam w kubeczku.
Pokrojoną drobno cebulę wrzuciłam na rozgrzaną  oliwę, chwilę poddusiłam, dodałam pieczarkę i po chwili pokrojone suszone pomidory. Odczekałam, żeby woda z pieczarki odparowała, podkręciłam ogień i wlałam jajka. Chwilę smażyłam  mieszając, jak to przy jajecznicy bywa, zdjęłam z ognia i posypałam zieloną cebulką.
O ile jajecznicy ze świeżymi pomidorami nie jestem w stanie zjeść, o tyle z suszonymi  okazała się dla mnie daniem wielce smakowitym:)
Polecam:)


Jajecznica z suszonymi pomidorami



Komentarze
2011/04/18 12:51:20
mój Połówek często robi sobie jajecznicę z suszonymi pomidorkami właśnie. pyszności;)
2011/04/18 14:16:20
Robiłam już jajecznice z różnymi dodatkami, ale z suszonymi pomidorami nie. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis.
2011/04/18 17:03:05
Ja robię jajecznicę z pieczarkami od lat. Jest pyszna. A z pomidorkami suszonymi może być jeszcze ciekawsza w smaku!
2011/04/19 08:16:28
Okazuje się, że suszone pomidory to taki dodatek do wszystkiego bez mała może być. Dla mnie to odkrycie, bo do niedawna w ogóle nie znałam ich smaku i nie kojarzył mi się jakoś extra. A teraz słoiczek jest u mnie zawsze pod ręką:)
Pozdrawiam:)
2011/04/19 22:00:28
znow cos pysznego, super jajecznica,
przymierzam sie do tarty z awokado, ale dopiero sprobuje po swietach
pozdrawiam
2011/04/21 11:02:33
Daj znać Bułeczko jak wyszła tarta:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!