sobota, 20 lutego 2010

Naleśniki pełnoziarniste z nutellą


naleśniki pełnoziarniste z nutellą





Jak zaczęłam eliminować z kuchni białą mąkę powstał problem z naleśnikami. Bo wydawało mi się, że z mąki pp nie mają prawa wyjść dobre. Ale na szczęście się myliłam:)
Dzisiaj naleśniki z nutellą.



Ciasto na ok. 8 - 10 naleśników:
* 200 ml mleka
* 200 ml wody mineralnej, ja używam naturalnie gazowaną
* ok. 170 g mąki pszennej graham typ 1850
* 2 jajka
* łyżka oleju + 2 krople do posmarowania patelni

Składniki miksuję albo roztrzepuję (?) trzepaczką. Zostawiam na ok. godzinę w spokoju, po czym smażę na patelni posmarowanej olejem.


Wsad nutellowy:
* serek twarogowy zmielony jak na sernik lub homogenizowany
* nutelli tyle, ile chcemy;)
* zmielone orzechy

 
Mieszamy, nakładamy na naleśniki, posypujemy zmielonymi orzechami i gotowe:)
Można dodać kleks bitej śmietany lub polać rozpuszczoną czekoladą, ale to już rozpusta zupełna;)

nalesniki pełnoziarniste  z nutellą


Komentarze
2010/02/20 20:30:16
Pychota. ;) Zapomniałam, że nutellę mogę jeść. :D Chyba się zaopatrzę w słoiczek :D
2010/02/20 20:49:17
Przecież to dla Ciebie specjalnie ten przepis:)
A swoją drogą jest to dla mnie zagadką dlaczego nutella, która zawiera przecież cukier jest dozwolona...? A jest:)
2010/02/21 13:26:58
Właśnie ja też tego nie rozumiem... Ale skoro można. ;
Gość: asiek, aegg71.neoplus.adsl.tpnet.pl
2010/11/04 10:09:05
ale i tak najlepsze są z nutella, plastrami banana i cynamonem.... pychotka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!