wtorek, 31 stycznia 2017

Warzywa na parze lekko podsmażone, dzisiaj z jajkami sadzonymi


Warzywa na parze lekko podsmażone, dzisiaj z jajkami sadzonymi



Kolejna wersja dania z podsmażonymi warzywami na parze.  Robiłam je już z kurczakiem, potem wersję bezmięsną, z kaszą i awokado, a dzisiaj z sadzonymi jajkami, na śniadanie.



Składniki na porcję:
* 2 jajka
* warzywa: brukselka, czerwona papryka, pieczarki
* suszone pomidory
* masło klarowane
* sól kamienna, pieprz, papryka łagodna, czosnek niedźwiedzi



Brukselkę i paprykę ugotowałam na parze (najpierw brukselkę, a potem dorzuciłam paprykę, bo szybciej się gotuje).
Na patelni usmażyłam jajka sadzone, pod koniec wrzuciłam - dosłownie na kilka chwil - pokrojone pieczarki i posypałam wszystko suszonymi pomidorami. Wyłożyłam na talerz, a na patelni znów przez chwilę przesmażyłam  warzywa z pary. W międzyczasie oczywiście wszystko doprawiłam.
Bardzo to było dobre:)


Warzywa na parze lekko podsmażone, dzisiaj z jajkami sadzonymi

Warzywa na parze lekko podsmażone, dzisiaj z jajkami sadzonymi

Warzywa na parze lekko podsmażone, dzisiaj z jajkami sadzonymi





"Społeczeństwo potrzebuje zarówno optymistów jak i pesymistów. Optymista wymyśla samolot, a  pesymista - spadochron."
                         George Bernard Shaw




10 komentarzy:

  1. Witam serdecznie. Trafiłam na Pani bloga przy okazji wyszukiwania info o mini-kuchence. I już tu zostanę, ma Pani bardzo ciekawe i zdrowe przepisy. Obecnie jestem na etapie zakupu paru urządzen (typu parowar, mini- kuchenka do szybkich dan i niewielkich porcji, blender do koktajli) z zamiarem zmiany mojego menii na zdrowsze. Pozwoli Pani, że będzie mi Pani jakby to rzec ----DROGOWSKAZEM .....w tej mojej walce o zdrowie, ponieważ nabawiłam się cukrzyce, jak wynika z ostatnich wyników :/ Pozdrawiam serdecznie Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz:) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

      Usuń
  2. Przepysznie wygląda! Lubię zaglądać na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ...uwielbiam jajka a z takimi warzywami to musi byc pycha ...na śniadanie jakoś mi nie pasuje, ale na szybki obiad lubię taki zestaw
    proszę o dopisek dla MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, na obiad i kolację, a myślę, że jakbyś spróbowała na śniadanie, to byś się (może) przekonała i do tego;)

      Usuń
  4. Absolutna uczta dla podniebienia! Uwielbiam jajka sadzonej jak również brukselkę, ale nigdy nie zdecydowałam się połączyć tych smaków na jednym talerzu. Aż dziwię się dlaczego! Koniecznie muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie przepisy z warzywami i jajkiem to jedno z moich ulubionych pomysłów na obiad! Super jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też bardzo tego typu dania lubię:)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!