poniedziałek, 27 maja 2013

Pasta z jajek z liśćmi rzodkiewki i rukoli


pasta jajeczna




Pasta z cyklu: wszystko mini, czyli jajeczka przepiórcze, liście z zaczątkiem rzodkiewki (przerywałam zasiewy) i maleńkie jeszcze listki rukoli. 
Składniki mini, ale w smaku maxi:)



Składniki:

* 12 jajek przepiórczych
* liście rzodkiewki i rukoli
* łyżeczka majonezu i oleju lnianego
* sól morska, pieprz kolorowy



Jajka ugotowałam na twardo, czyli 3 minuty. 
Wrzuciłam wszystkie składniki do mini miksera i zmiksowałam na gładką pastę.
Zamierzałam jeszcze dodać ząbek czosnku, ale pasta była wystarczająco pikantna. 
I oczywiście pyszna!


pasta jajeczna
pasta jajeczna




"Wielu ludzi jest nieszczęśliwych tylko dlatego, że mają czas by zastanawiać się nad tym, czy są szczęśliwi, czy nie"
G.B Shaw



14 komentarzy:

  1. Dużo witamin i białka w najlepszym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam liscie rzodkiewki ..robilam juz zupe, pesto..wiec szybko notuje twoja paste -:)
    bedzie jutro !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, a ja pierwszy raz je zastosowałam, bo do tej pory traktowałam jako niejadalne;)

      Usuń
  3. Na przysłowiowy ament zapomniałam o istnieniu jajek przepiórczych! Pyszna pasta, poleciałabym robić natychmiast, ale nie mam składników :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zapominam, a te dostałam w prezencie od hodowcy przepiórek i podzieliłam je na kilka dań:)

      Usuń
  4. Jej, apetyczna, że hej! A że to pora kolacji, idę zmobilizować męża do działania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiedliwy podział: Ty wyszukujesz przepisy, a mąż je realizuje;)

      Usuń
  5. Liście rzodkiewki, chyba muszę przestać je wyrzucać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich nie traktowałam poważnie do tej pory;)

      Usuń
  6. na tej stronie znajduje sie Twoj post zamieszczony zapewne bez Twojej wiedzy... http://wiedzma60-kuchnia5przemian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację - tam jest link do mojej strony/przepisu, więc uważam, że jest ok., choć trochę mnie zdziwił pomysł dodawania samych linków zamiast pisania własnych postów.

      Usuń
  7. Można na śniadanie w I fazie do chleba chrupkiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko chleb o IG do 35 mozesz na I fazie laczyc z tluszczami.. nie wiem czy w Polsce jest taki chleb ? u mnie jest to tylko Wasa 24% fibres ..ale zawsze mozesz sobie upiec sama , bo do takiej pasty warto

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!