wtorek, 19 lutego 2019

Piersi z kurczaka z sosem z mango


Piersi z kurczaka z sosem z mango




Piersi z kurczaka z sosem z mango to danie z poprzedniego sposobu odżywiania/diety mojej córki; jej nie przypadło do gustu, ale mnie za to jak najbardziej.
Rzadko łączę  mięso z owocami, a to połączenie okazało się, dla mnie, bardzo smaczne.



Składniki na 2 porcje:
*  ok. 300 g piersi z kurczaka
*  średnie mango
*  ząbek czosnku
*  1/2 papryczki chili
*  łyżka octu jabłkowego
Marynata:
*  sól, pieprz
*  łyżka oliwy
*  1/2 łyżki sosu sojowego
*  łyżka soku z limonki



Piersi z kurczaka pokroiłam na podłużne paski, włożyłam do marynaty na ok. godzinę.
Po tym czasie zmiksowałam większą część mango z z czosnkiem, papryczką chili (daję bez pestek, jest mniej ostra) i octem.
Kurczaka zgrillowałam na patelni grillowej razem z kawałkami pozostałego mango.
Podałam z ryżem basmati.


Piersi z kurczaka z sosem z mango

Piersi z kurczaka z sosem z mango





"Człowiek jest tylko raz młody. Później musi już szukać sobie innej wymówki." 

Ernest Hemingway



4 komentarze:

  1. twoje zdjęcia i opis zachęcają bardzo spróbować ...w sumie do tej pory tez nie przepadałam za łączeniem owoców z mięsem ..a wszystko zgodne z 1 faza MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mnie bardzo smakowało to zestawienie, jest pikantne, może przez to:)

      Usuń
  2. Idealny potreningowy obiad - kurczak, ryż i pyszne mango :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, nawet nie wiedziałam, że to tak idealnie potreningowo jest:)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!