poniedziałek, 24 maja 2021

Sałatka na ciepło z camembertem i warzywami


Sałatka na ciepło z camembertem i warzywami



Dzisiejsze moje śniadanie wzięło się z tego co w lodówce i ze smaku na ciepłego camemberta😊.
Błyskawicznie zrobione i równie błyskawicznie pochłonięte!




Składniki na porcję:
* pak choi
* kawałek kalarepki
* kawałek cukinii
* mała słodka czerwona papryka
* ok. 50 g camemberta
* łyżka pestek granatu (niekoniecznie, ale polecam)
* cebulka zielona, listki mięty
* sól, pieprz
* oliwa



Na rozgrzaną oliwę wrzuciłam pokrojone w plasterki warzywa, lekko sypnęłam solą i pieprzem, chwilę smażyłam do lekkiego zrumienienia, pod koniec odsunęłam je na bok i położyłam na patelni plastry camemberta.
Na talerzu dorzuciłam cebulkę, miętę i pestki granatu.

Jeśli chodzi o granat, to bardzo fajnie podkręca smak wszelkich tego typu sałatek, na ciepło i na zimno. Kupiłam jeden, wyodrębniłam pestki i trzymam je w lodówce w zamykanym szklanym naczyniu. Bardzo dobrze się trzymają i mając je pod ręką można dorzucać po trochę do sałatek czy czego tam się chce.



Sałatka na ciepło z camembertem i warzywami

Sałatka na ciepło z camembertem i warzywami




"Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób".
Oscar Wilde


2 komentarze:

  1. Wygląda apetycznie. Możliwe, że zastosuję ten przepisik bo wygląda zacnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka jest genialne. Jak ktoś się zastanawia czy warto to tak :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!