wtorek, 7 czerwca 2011

Smoothie truskawkowe z kawą


koktajl z kawą



Wpadł mi w oko taki przepis, a ponieważ wszystkie składniki miałam pod ręką, więc  natychmiast zrobiłam, z niewielkimi modyfikacjami.
U mnie nie wyszła taka pianka jak w przepisie, na którym się wzorowałam, tylko gęsty lodowy koktajl.


Składniki na szklankę:

* 100 g  mrożonych truskawek
* 150 ml  mleka sojowego
* 1-2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
* odrobina gorącej wody do rozpuszczenia kawy
* 2 - 3 łyżeczki fruktozy
* kostki lodu


Kawę rozpuściłam w wodzie, wlałam do pozostałych składników  i zmiksowałam.
Taka wersja dla mnie była zbyt kawowa, więc następną zrobiłam tylko z jedną łyżeczką kawy i dodatkiem 1/2 banana. I to było to!
Polecam do wypicia - zjedzenia:)

Przy stosowaniu I fazy  Montignac  odpowiednia jest wersja bez dodatku banana.




Komentarze
2011/06/08 22:09:41
Dzięki za odwiedziny u mnie! Póki co, padam na twarz, ale wrócę wkrótce aby bliżej poznać Ciebie i Twego bloga, pozdr :)awiam
2011/06/09 10:24:57
Zapraszamy na nasz blog. Znajdziesz sporo przepisów na truskawki :-)
2011/06/09 17:02:38
Takiego urozmaiconego smoothie jeszcze nie piłam!:) Pyszności:)
2012/02/15 23:08:29
o?? takiej kawy jeszcze nie pilam, nie jadlam..musze wyprobowac koniecznie ..
dopisek dla MM-owiczek bez banana ! zbyt wysoki IG na I fazie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!