czwartek, 12 maja 2011

Pełnoziarniste wrapsy z kurczakiem


Pełnoziarniste wrapsy  z kurczakiem




Nie robiłam dotąd samodzielnie, a i na tzw. mieście jadam bardzo rzadko. Ale naszła mnie wielka ochota i zadebiutowałam.



Składniki:
* paczka czyli 4 szt. wrapsów pełnoziarnistych
* ok. 400 g piersi z kurczaka
* 3 - 4 liście sałaty
* 2 pomidory
* ogórek zielony
* kapary, czosnek marynowany
* przyprawa gyros
* oliwa i olej do smażenia

Sos:
* op. jogurtu greckiego - ok. 300 g
* 1 - 2 łyżki majonezu kieleckiego
* 2 ząbki czosnku wyciśnięte
* zielona cebulka
* sól czosnkowa z ziołami



Piersi z kurczaka pokroiłam na małe kawałki, posypałam przyprawą, wymieszałam z 2 łyżkami oliwy i odłożyłam na parę godzin do lodówki. Po tym czasie wrzuciłam na rozgrzany olej i smażyłam kilka minut z każdej strony. W międzyczasie obrałam i pokroiłam pomidory i ogórka w kostkę, czosnek na połowy, porwałam na kawałki liście sałaty i posiekałam drobno cebulkę.
Przygotowałam sos jogurtowy.
Wrapsy podgrzałam z obydwu stron na suchej i dobrze rozgrzanej patelni przez chwilkę. Smarowałam sosem, na to kładłam kawałki kurczaka i dodatki, na to znów trochę sosu i zawijałam w rulonik. Szło mi to niespecjalnie składnie, tak że przy konsumpcji z wnętrza co rusz wypadały poszczególne składniki;)
Ale co tam! Było pyszne! 





Komentarze
2011/05/12 14:38:28
wrapsy pełnoziarniste? muszę się za nimi rozejrzeć :)
2011/05/12 15:06:23
mój Połówek zajadałby się nimi ze smakiem. tym bardziej że kryją w sobie kurczaka
2011/05/12 16:30:24
jedno z ulubionych dań mojego B. (; a ja też bardzo lubię (:
2011/05/12 21:41:15
domowe = najlepsze. Pozdrawiam:)
2011/05/13 12:01:19
Pyszne - robię bardzo podobne, są to nasze ulubione:)
2011/05/13 19:07:45
Następnym razem podejmę jeszcze próbę samodzielnego wypieku placków, choć mam wątpliwości czy będą w smaku podobne do kupnych...
Pozdrawiam:)
2011/05/13 22:06:47
A ja to znam pod nazwą tortilla,to chyba to samo prawda?
Ale tak jak ty wole domowej roboty,pycha są, a z kurczakiem to już w ogóle!:)
2011/09/19 20:29:55
Czesto robie bardzo podobne - pyszności:) tylko dodaje jeszcze odrobine startego żółtego sera i po zawinięciu wrzucam na chwile do opiekacza, dzieki temu sa ciepłe w środku, serek roztopiony a nie rozwijają się;)
2011/09/20 07:29:49
Do jakiego opiekacza, takiego do tostów czy jakiegoś innego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!