środa, 25 maja 2022

"Frytki" z halloumi

 

frytki halloumi




Od mojego odkrycia, że ser halloumi jest taki smaczny minął rok.
Od tego czasu mam go zawsze w zapasie i jadam często, zwykle jako główny akcent sałatek, tak jak to przedstawiłam w tym poście.
Zachciało mi się jednak odmiany i padło na "frytki". Robiłam je już kilka razy, są banalnie proste i pyszne!


Składniki na porcję:
*  50 g sera halloumi
* oliwa
* przyprawy: tymianek, oregano, papryka słodka i ostra


Ser dobrze osuszam papierowym ręcznikiem, kroję w słupki, skrapiam oliwą, obtaczam w przyprawach (czasem mi się sypnie więcej, a czasem mniej) i piekę na blasze wyłożonej papierem ok. 15-20 minut w 180* C. 
Dodatkiem są warzywa i sos czosnkowy.


frytki halloumi

frytki halloumi

frytki z halloumi

Frytki z halloumi
 
frytki halloumi



"Jedynymi osobami, które będą się na ciebie złościć, gdy zaczniesz ustanawiać własne granice, są ci, którzy czerpią korzyści z tego, że nie masz granic."
Louise Hay


1 komentarz:

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!