piątek, 3 czerwca 2022

Sznycelki z kurczaka

 

kotleciki z kurczaka



Pomysł na te sznycelki podpatrzyłam u Saganka, z tym, że nie mieliłam mięsa, tylko zostawiłam drobno posiekane, dałam jedno jajko zamiast 2 i dorzuciłam brokuły.



Składniki na ok. 7-8 sznycelków:
* ok. 150 g piersi z kurczaka
* cebula
* kilka małych różyczek brokułu
* jajko
* 2 ząbki czosnku
* łyżka majonezu
* ok. 40 g sera żółtego
* masło klarowane do smażenia
* sól, pieprz, zioła prowansalskie, słodka papryka, chili



Mięso, różyczki brokułu i cebulę drobno posiekałam, ser starłam na tarce o drobnych oczkach, czosnek wycisnęłam, dodałam przyprawy, jajko i majonez.


kotleciki z kurczaka


Po wymieszaniu formowałam sznycelki i smażyłam po kilka minut z każdej strony na rozgrzanym tłuszczu.

Wyszło bardzo smacznie:)


kotleciki z kurczaka

kotleciki z kurczaka



"Rozpadające się iluzje boleśnie ranią."
Anthony de Mello


2 komentarze:

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!