piątek, 3 maja 2013

Kasza jaglana mocno kokosowa


kasza jaglana z kokosem




Kasza jaglana w śniadaniowej (lub deserowej), bardzo  kokosowej odsłonie.
Kiedyś za kokosem nie przepadałam, teraz używam go częściej, a w tej jaglance zapragnęłam mocno poczuć kokosowość i mi się udało.



Składniki na porcję:

* 3 łyżki kaszy jaglanej
* 3 łyżeczki wiórków kokosowych
* 2 łyżki śmietanki kokosowej
* łyżeczka miodu
* sok z cytryny
* migdały
* do posypania karob


Po wrzuceniu na wrzątek kaszę tradycyjnie gotowałam na małym ogniu ok. 15 min, po czym zostawiłam jeszcze na chwilę.
Dodałam resztę składników, wymieszałam i zjadłam z wielkim smakiem:)

kasza jaglana z kokosem

kasza jaglana z kokosem




"Największą karą dla kłamcy jest nie to, że ktoś mu nie wierzy, ale to, że on sam nie potrafi uwierzyć nikomu"
George Bernard Shaw




19 komentarzy:

  1. a skąd wzięłaś śmietankę kokosową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było mleko kokosowe w tej najgęstszej postaci, więc takie jak śmietanka prawie.
      Mleko z puszki, bo domowe wychodzi mi niestety cienkie dość:(

      Usuń
  2. O rany Gosiu, ale kusisz słodkościami :))) Kaszę jaglaną okrutnie ostatnio zaniedbałam, o czym Twój przepis skutecznie mi przypomniał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam małą przerwę, za to teraz wracam z nowymi jaglanymi pomysłami:)
      I to słodkość Gosia, którą spokojnie można zajadać;)

      Usuń
  3. kokosowa jaglanka musi smakować naprawdę wyśmienicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, to zdecydowanie coś dla mnie -wielbicielki kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze trzeba lubić kaszę jaglaną, ale widzę, że coraz więcej osób się do niej przekonuje:)

      Usuń
  5. z kokosem robilam quinoa , ktora gotowalam w mleku kokosowym i dodalam jeszcze wiorki ..to dla MM na I faze ..bo jaglana ma zbyt wysoki IG na I faze -:(
    cudnie wyglada ten twoj talerz ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, szkoda, że jaglana ma takie wysokie ig - to jakieś niedopatrzenie natury;)

      Usuń
    2. w tym niedopatrzeniu natury (he podoba mi sie ten twoj zwrot !) sa tez np ziemniaki czy moje ulubione kasztany -:(
      lubie MM za to, ze sa dwie fazy i na II juz nie ma takich problemow .

      Usuń
  6. wygląda pysznie, ciekawe połączenie kokos i kasza jaglana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasza jaglana nadaje się do każdego połączenia:)

      Usuń
  7. mocno kokosowa- to coś dla mnie, pycha !

    OdpowiedzUsuń
  8. moja pierwsze jaglanka dopiero przede mną, bo dopiero kilka dni temu kupiłam pierwszą kaszę jaglaną, ale na pewno wypróbuję i wersję kokosową!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powodzenia w jaglanych eksperymentach - wszystko co dobre przed Tobą!:)

      Usuń
  9. Ależ się cieszę, że tu dzisiaj wpadłam. Uwielbiam takie proste, ale zdrowe przepisy. Bez mąki, bez cukru i bez przetworzonych produktów - dokładnie tymi samymi zasadami kieruję się w swoim żywieniu, także aż skaczę z radości widząc taką kopalnię inspiracji! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że aż skaczesz;) i u Ciebie też sobie pobuszuję:)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!