poniedziałek, 25 marca 2013

Po zimowej przerwie w końcu sałatka!


wiosenna sałatka




Już zaczynam powoli sezon sałatkowy, choć do sałaty gruntowej trzeba jeszcze trochę poczekać. 
Ale ja już nie chcę, więc korzystam z tego, co dostępne, czyli sałatowych mixów.
2 wersje sałatki różniące się jajkami: w drugiej są przepiórcze:)



Składniki:
* mix sałat
* suszone pomidory
* kapary
* jajka kurze/przepiórcze

Sos:
* olej/oliwa
* czosnek
* czosnek niedźwiedzi
* cebulka świeża
* sól
* sok z  cytryny
* lubczyk



Sałatę rozłożyłam na talerzach, posypałam pokrojonymi pomidorami i kaparami, poukładałam ugotowane na twardo jajka i polałam sosem zrobionym ze składników dodanych w wymienionej kolejności.
Super kolacja:)


wiosenna sałatka


A tu wersja z jajkami przepiórczymi:


wiosenna sałatka
sałatka wiosenna




"Syci niewolnicy są najzacieklejszymi wrogami wolności."
Marie von Ebner-Eschenbach




10 komentarzy:

  1. Oj, jaka piękna! Coś tak prostego, a jakże pyszne :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do dodania swojego bloga na listę Top Blogi na str. znajdzprzepisy.pl. Fajnie by było, jakby Twoje apetyczne przepisy trafiły także do większego grona użytkowników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna sałatka...uwielbiam, często robię i wrzucam do nich co tam mam pod ręką...czasem jajka, a czasem kawałki kurczaka...pycha...
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z kurczakiem też lubię bardzo:)
      Dziękuję za wyróżnienie:)

      Usuń
  3. Kolorki fantastycznie pobudzają apetyt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorki jak na wiosnę przystało, choć za oknem biało;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przepiórcze szczególnie fajnie się komponują:)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się twój blog :)
    Myślę, że często będę korzystać z przepisów.
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!