czwartek, 2 sierpnia 2012

Soja z kaszą gryczaną i warzywami


danie obiadowe z soja

Dzisiaj odkopany w archiwum wpis z sojowym daniem. Zapodział się, a jest w sam raz na obecną cukiniową obfitość:)

 
Była sojowa sałatkadomowe mleko sojowe i ciasteczka z okarą, a dzisiaj proste danko obiadowe bądź kolacyjne: soja z kaszą gryczaną i dodatkiem warzyw.



Składniki na jedną porcję:
  • ok. 50 g soi
  • 3-4 łyżki kaszy gryczanej (zostało mi z innego dania)
  • kawałek cukinii
  • kilka pieczarek
  • ząbek czosnku
  • łyżka oliwy
  • sos sojowy, sok z cytryny, lubczyk


Soję (sn) ugotowałam tak, jak w przepisie na sałatkę. Odsączyłam, pokropiłam sokiem z cytryny (k), posypałam szczyptą lubczyku (g), wrzuciłam na rozgrzaną oliwę (sł), dodałam pokrojone pieczarki i cukinię (sł). Chwilkę podsmażyłam, wcisnęłam czosnek (o), odrobinę sosu sojowego (sn), szczyptę suszonych pomidorów (k) i na koniec dorzuciłam kaszę gryczaną (g).
Posypałam koperkiem i z wielkim apetytem zjadłam:)

danie obiadowe z soja



"Nie wierz, że zrobisz wielki postęp robiąc to, co niekonieczne, trzy razy szybciej."
Peter Drucker



Komentarze
2012/08/18 09:36:19
Mam wszystkie składniki, to już wiem, co dziś zjem na obiad :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!