sobota, 14 stycznia 2012

Deser jabłkowy z orzechami i miodem


jabłka z miodem




Dzisiaj proponuję coś lekkiego, czyli bardzo prosty i smaczny deser/przekąska z głównym udziałem jabłka i z dodatkami w postaci miodu i orzechów.Wykonany wg zasad Kuchni Pięciu Przemian.



Składniki:
* jabłko
* kilka orzechów włoskich
* miód
* sok z cytryny
* odrobina zimnej wody
* imbir



Jabłko obrałam, starłam na tarce, wymieszałam z łyżeczką miodu (sł), dodałam szczyptę imbiru (o), łyżeczkę zimnej wody (sn), kilka kropli cytryny (k) i orzechy włoskie (g)
Dobre było:)






"Człowiek z nowymi pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu"                        
Mark Twain




Komentarze
2012/01/15 12:57:31
Potrafię sobie wyobrazić, jak fantastycznie musi pachnieć!
2012/01/15 14:28:43
Prosty, a bardzo zdrowy deser:)
2012/01/15 17:22:03
Lepszy jest jeszcze z podprażonymi orzechami, ale nie zawsze pamiętam:)
Pozdrawiam dziewczyny!

2012/10/14 22:04:44
Prosty deser a ile radości :) Super!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!