piątek, 4 listopada 2011

Prośba o uzupełnienie blogów

Kochani!
Po raz któryś zdarza mi się, że chciałabym dodać  komentarz na  Waszym blogu i nie mogę:(

Dotyczy to zwłaszcza blogów na blogspocie, ponieważ tylko tam (chyba) trzeba dodatkowo dodać opcję umożliwiającą wpisywanie komentarzy z adresem URL. Dla kogoś, kto ma konto na bloxie i nie ma innego poza tym, nie jest możliwe (chyba, że ja coś źle robię) wpisanie komentarza na takim blogu.
Proszę, zwracajcie na to uwagę:)
W dodatku na takich blogach z reguły nie ma też podanego adresu e-mail (może te opcje są sprzężone, nie wiem), w związku z tym nie ma praktycznie możliwości skontaktowania się z właścicielką bloga. Czasem robię to przez pośredników, ale teraz (znów po kolejnym trafieniu na fajny blog, na którym nie mogę dodać komentarza) pomyślałam o wystosowaniu tego apelu. Bo wydaje mi się, że właścicielki nie wiedzą o tym, że tak jest:)
Pozdrowienia przesyłam!


*****

Komentarze
2011/11/04 11:02:22
Zgadzam się:) ja mam akurat odwrotny problem, bo nie mam konta na bloxie. Pozdrawiam:)
2011/11/04 11:09:41
Nieśka, nie masz konta na bloxie, ale komentarz tutaj możesz bez problemu dodać:)
Też pozdrawiam!
2011/11/04 11:25:08
Ja mam właśnie bloga na blogspocie i rzeczywiście nie miałam pojęcia, że taki problem istnieje, dopóki sowa_nie_sowa nie dotarła do mnie przez pośredników ;))) Posprawdzajcie zatem swoje ustawiania na blogach, bo przecież bardzo miło jest otrzymywać komentarze do swoich dzieł kulinarnych!
2011/11/04 16:30:21
Ja z kolei jako użytkowniczka blogspotu dość często spotykam się z sytuacją, że chcę skomentować wpis na bloxie, ale nie mogę, bo opcja ta jest dostępna "tylko dla zalogowanych użytkowników", czyli tych, którzy mają konto na bloxie. U Ciebie, Sowo, akurat nie ma tego problemu, ale nie rozumiem, po co inni narzucają takie ograniczenia :(
2011/11/04 17:59:19
Mirabelka, to teraz ja jestem z kolei zaskoczona, bo nie wiedziałam, że na bloxie można ustawić taką opcję, że aby wpisać komentarz to wpisujący musi być zalogowany na koncie gazeta.pl i żadnej innej możliwości nie ma:(
Myślałam, że wystarczy mieć swoją stronę i wtedy wpisujesz albo hasło (i się logujesz), albo stronę i jest tak jak Ty zrobiłaś:)
Ja od początku udostępniłam wszelkie możliwe opcje zamieszczania komentarzy i wiem, że każdy kto tylko chce (nawet anonimowo) może się u mnie wypowiedzieć i stąd nawet nie mam orientacji jakie ograniczenia z kolei są na bloxie;)

Ale jakby nie było, mnie się wydaje, że większość osób nie robi tego świadomie, tylko się tym nie interesują po prostu i nie zastanawiają co takie utrudnienia powodują. No bo to ogranicza dostęp innych do bloga, a raczej do komentarzy, które są integralną i pożądaną przecież częścią bloga - to tak sobie na złość by robili?;)
Natomiast bardziej mnie zastanawia jaką rolę pełni na blogach kulinarnych opcja moderacji? Na innych tematycznie to jeszcze ew. mogę zrozumieć, zwłaszcza na blogach, gdzie ostro idzie;), ale na kulinariach? Może też "przez zasiedzenie" opcji i właściciel tego nie zmienia i jest.
Chyba, że jest jakaś bardzo pożyteczna rzecz związana z moderacją komentarzy, a ja na to nie wpadłam...?
2011/11/04 20:39:08
oj tak dopoki sie nie zalogowałam to tutaj na bloxie tez nie mogłam dawać komentarzy. po prostu trzeba wszedzie sprawdzać czy jest taka opcja i tyle :) pozdrawiam i fajny blog
2011/11/04 21:49:43
Racja!Wiele razy probowalam komentowac i tez bez skutku,dopiero kiedy zalozylam konto na gazeta.pl udalo mi sie to,gdzie indziej nie mialam problemow tego typu!
Pozdrawiam!

2011/11/06 20:23:32
Czyli problem jest ogólnoblogowy i tylko od nas zależy, czy udostępnimy komentowanie na swoich blogach bez konieczności zakładania konta:)
Pozdrawiam:)
Gość: Ewa smaczniutkie.pl, 77-254-115-100.adsl.inetia.pl
2011/11/07 14:28:12
Sowa mogę się tylko pod tym postem podpisać. Mam czasami taki sam problem. Niektóre blogi niestety nie wpuszczają komentujących z adresem URL. Dobrze, że o tym napisałaś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!