piątek, 16 września 2011

Warzywa grillowane z camembertem

Warzywa grillowane z camembertem



Zastanawiałam się co zrobić na obiad, a ponieważ miałam w lodówce resztki różnych warzyw pomyślałam o zaserwowaniu ich z grillowanym camembertem.



Składniki:
* brokuły
* kalafior
* fasolka szparagowa
* pomidory
* papryka
* camembert
* zioła


Kalafior, brokuły i fasolkę ugotowałam na parze, a  pomidory i paprykę zgrillowałam na patelni. Na koniec dołożyłam na grill rozcięty na krzyż i posypany ziołami camembert.


Warzywa grillowane z camembertem


Rozłożyłam na talerzu po trochę z każdego warzywa, a w środek rozpuszczony ser.
Bardzo dobre było, choć ser mógłby być jeszcze bardziej płynny:)


Warzywa grillowane z camembertem




Komentarze
2011/09/16 20:27:21
kolorowe i apetyczne:) chyba odpalę jutro raclette;)
2011/09/17 10:07:26
Odpalaj:)
Teraz najlepsza pora na takie dania, warzyw w bród wszelakich, do wyboru i koloru. Aż szkoda, że tak wszystko na raz, a potem zostaną jedynie kiszonki i mrożonki;)
2011/09/17 20:05:37
takie warzywne mieszanki zawsze wychodzą pyszne :) świetny pomysł na lekkie danie
2011/09/18 10:05:27
Kasiu - ja kiedyś tak nie uważałam, że takie dania to dobre mogą być;)
A teraz są dla mnie pyszne i sycące:)

zawsze.oliwek
2012/09/17 11:10:04
podoba mi się!! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!