sobota, 19 lutego 2011

Sałatka owocowa


zdrowy deser owocowy




Miało być o eliksirach i diecie strukturalnej, ale jakoś nie mogę się zebrać, więc na razie będzie sałatka owocowa, co to każdemu (prawie) smakuje, a mało komu się chce robić😊.



Składniki:
* mandarynki
* jabłka
* kiwi
* banany
* brzoskwinie (z puszki)
* żurawina
* sok z cytryny
* mogą być dodatki w postaci orzechów, rodzynek i co tam kto jeszcze chce.



Pokroić, a wcześniej obrać, wymieszać, skropić sokiem i odstawić na chwilę do lodówki.
A potem jeść:)

zdrowy deser owocowy




Komentarze
2011/02/20 18:18:46
Ja uwielbiam sałatki owocowe, zwłaszcza odkąd odkryłam pomelo, który się świetnie do nich nadaje, jako składnik główny. Zresztą moja rodzina jest dość leniwa, jeśli chodzi o jedzenie owoców, (szczególnie tych wymagających obierania), tak więc takie sałatki są dla nich dobrym rozwiązaniem:).

W Twojej sałatce zaintrygowała mnie żurawina. Masz z własnych przetworów, czy da się ją kupić w sklepie?
2011/02/20 19:04:11
Żurawinę suszoną kupuję w sklepie, jak najbardziej. Podjadam jak mi się chce coś słodkiego, posypuję desery itp.
2011/02/21 09:36:54
uwielbiana.. o każdej porze roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!