piątek, 7 maja 2010

Kurczak gyros z pieczarkami


Kurczak gyros z pieczarkami



Znowu mięsko z pieczarkami:)




Składniki na 4 porcje:

* 500 g piersi z kurczaka
* 300 g pieczarek
* cebula duża
* 1-2 ząbki czosnku
* przyprawa gyros
* sól, zioła
* serek topiony
* śmietana 18 %



Piersi pokroiłam na małe kawałki, posypałam obficie przyprawą gyros, wlałam łyżkę oleju, wymieszałam i włożyłam do lodówki na kilka godzin. Co jakiś czas przemieszałam w misce.
Pieczarki i cebulę starłam w malakserze i przesmażyłam na łyżce oleju, dodając pod koniec wyciśnięty czosnek i przyprawy.
Kawałki kurczaka wrzucałam na rozgrzany tłuszcz, rumieniłam ze wszystkich stron. Dodałam pieczarki, serek topiony, wymieszałam, chwilę razem dusiłam. Na końcu dodałam 2-3 łyżki śmietany.

Do tego prosta sałatka z pomidorków wiśniowych, ogórków, papryki i kilku marynowanych cebulek polana łyżką balsamico i oliwy.
Pycha!!!


Kurczak gyros z pieczarkami
                                        
                                        


Komentarze
2010/05/08 21:20:29
Masz rację na pewno pycha! Bardzo spodobał mi się w tym daniu pomysł zmiksowania pieczarek z cebulą . 
                                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!