piątek, 21 maja 2010

Kasza gryczana na słodko


Kasza gryczana na słodko



 
Takiej kombinacji jeszcze nie jadłam! Jadam ryż na słodko i makaron, ale kaszy gryczanej jeszcze nie. A nawet powiem więcej, że za kaszą gryczaną nie przepadam i jem ją bardzo rzadko.

Tymczasem dzisiaj miałam ochotę na słodki obiad i jednocześnie zostało mi pół opakowania ugotowanej kaszy. Wpadło mi do głowy, że może spróbować takiego połączenia...?



Składniki na 1 porcję:
* 50 g kaszy gryczanej
* banan
* kiwi
* kilka łyżek jogurtu - ja dałam grecki


Banana zmiksowałam z kiwi, dodałam jogurt, wymieszałam i połączyłam z kaszą.
Co powiedzieć na takie połączenie? No cóż, zjadłam całą miskę i mało mi było:D
Można zjeść jako pożywne śniadanie.

 *****



Komentarze
2010/05/24 10:12:28
Dla mnie połączenie kaszy z słodkim jest dużym zaskoczeniem, ale cóż człowiek całe życie uczy się różnych smaków.
2010/05/24 13:26:54
Ewa, dla mnie też było zaskoczeniem, że tak dobrze smakuje;)
2010/05/24 22:27:37
Ciekawe, słyszałam o kaszy gryczanej na słodko z białym serem, ale z owocami jeszcze nie. Można to traktować jak Sniadanko a można jako Słodycz.... ciekawe! Pozdrawiam
2010/08/05 15:51:57
oo usze to koniecznie spróbowac. nigdy jeszcze nie łączyłam kaszy gryczanej z owocami to moze byc interesujace zestawienie ;P

Gość: Daria, mna75-1-87-88-105-190.dsl.club-internet.fr
2011/03/27 14:08:21
Ja zapieklam w pikarniku kasze z jogurtem waniliowym kiwi bananem i cynamonem... pysznosci... :-)
2011/03/27 19:26:29
Zapiekane na pewno smakuje o niebo jeszcze lepiej:)
2011/06/25 23:04:00
Ja uwielbiam kaszę gryczaną jeść właśnie na śniadanie. Przeważnie gotuję ją na mleku i dodaję płatków owsianych które związują całość i nadają bombowej konsystencji. Do tego jakakolwiek konfitura, świeże owoce, serek, nutella, pestki, ziarna, orzechy, cokolwiek i jestem w siódmym niebie. Mniam mniammm:D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!