poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Pieczarki faszerowane jajecznicą


Pieczarki faszerowane jajkami



Kupiłam pieczarki i pomyślałam, że je dzisiaj nafaszeruję, bo od dawna chodziła za mną taka wersja pieczarek. 
Padło na farsz jajeczny:)




Składniki:
* 12 pieczarek
* cebula drobno posiekana
* 2 jajka + 1 żółtko
* sól, pieprz, szczypiorek



Pieczarki oczyściłam, ukręciłam nóżki, które następnie zmiksowałam (można oczywiście drobno pokroić) i przesmażyłam razem z cebulą na odrobinie oleju. Wylałam na to rozbełtane jajka z żółtkiem, dobrze przyprawiłam i zrobiłam jajecznicę. Można dodać jeszcze trochę żółtego sera.
Nałożyłam na kapelusze pieczarek, posypałam szczypiorkiem (ale lepiej to zrobić jak już się wyciągnie z piekarnika) i zapiekałam w temp. 200*C przez 10 minut.

Dla mnie idealne na kolację, można też potraktować jako przystawkę. W każdym razie szybkie i smaczne:)


Pieczarki faszerowane jajkami




Komentarze
2010/04/26 13:02:02
Z takim farszem jeszcze nie próbowałam pieczarek. Ale wyglądają apetycznie, chyba się skuszę :)
pozdrawiam!
2010/04/27 07:45:43
Skuś się:)

2 komentarze:

  1. bardzo lubię jajka w każdym wydaniu ..pod jajecznicę wkładam jeszcze czasem plaster mozarelli
    bardzo smaczne twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, znów mi przypomniałaś o fajnym daniu z mojego bloga;)

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!