poniedziałek, 7 marca 2011

Sałatka z kiełków


kiełki



Kiełki do tej pory traktowałam jako dodatek do potraw, dorzucałam do sałatki, makaronu, kanapek.A dzisiaj na  Galerii potraw trafiłam na przepis na sałatkę z kiełków. Akurat miałam świeże kiełki w sporej ilości, więc sałatkę zaserwowałam sobie na obiad.




Składniki:
* kiełki - ja miałam mieszane średnio ostre, bo najczęściej takie kiełkuję
* kilka suszonych i pokrojonych na kawałeczki pomidorów
* trochę kaparów - to już ode mnie dodatek

Sos: 
* trochę oleju spod suszonych pomidorów
* sok z cytryny
* 1 łyżeczka miodu - pominęłam
* 1 ząbek czosnku, przetarty przez praskę lub drobno posiekany
* sól, pieprz - nie dałam, bo kapary dodają słoności wystarczająco



Kiełki wymieszałam z pomidorami, dorzuciłam kapary, polałam sosem.
Jutro powtórka:)


kiełki



Komentarze
2011/03/11 12:32:51
uwielbiam kiełki;) a w sałatkach tym bardziej
2011/03/11 18:21:21
Witaj:) Tak, kiełki dodają tego "czegoś" sałatkom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!