niedziela, 7 marca 2010

Piersi z kurczaka w cieście naleśnikowym


piersi kurze w ciescie





Banalnie proste, a jakoś nie wpadło mi do głowy wcześniej, żeby takie danie zrobić;)




Składniki na ciasto na 3 pojedyncze piersi  czyli ok. 8-10 kotlecików:
*  200 ml mleka
*  200 ml wody lekko gazowanej
*  szczypta soli
*  jajko
*  drobno posiekany koperek
* mąki pszennej typ 1850 tyle (nie ważyłam), żeby ciasto było o konsystencji gęstej  śmietany - więcej niż na naleśniki

 

Piersi podzieliłam na kotleciki, lekko rozbiłam, doprawiłam solą, roztartym czosnkiem, zostawiłam na chwilę. Przygotowałam ciasto naleśnikowe, które również odstawiłam na ok. 1/2 godziny.
Po tym czasie rozgrzałam na patelni olej, maczałam mięso w cieście i smażyłam na rumiano.

Bardzo smaczna alternatywa dla tradycyjnych kotletów panierowanych w jajku.
Polecam:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!