piątek, 5 lutego 2010

Pasta jajeczna z tuńczykiem


pasta z jajek i tuńczyka



Taką pastę uwielbiam:)
Może być jako smarowidło do chleba, dodatek do krakersów (jeśli nie stosuje się MM), a ja traktuję ją jak dip i zjadam z surowymi warzywami. Mój małżonek twierdzi, że ma wykwintny smak, choć to tylko jajka i tuńczyk najzwyklejszy.




Składniki na 1-2 osoby:
* 2 jajka ugotowane na twardo
* 1/2 puszki tuńczyka w oleju
* 1/2 cebuli
* 2-3 łyżki majonezu kieleckiego
* sól, pieprz


Wszystkie składniki dobrze zmiksować na gładką masę. I gotowe!


pasta z jajek i tuńczyka



Komentarze
2010/02/10 09:20:29
Pyszna. Bardzo lubię tuńczyka i wszystkie pasty z niego.
Wczoraj natomiast robiłam bardzo podobną, tyle, że z inną rybką :)
2010/02/10 09:25:16
Ja jeszcze robię taką samą z sardynką w oleju i też za nią przepadam:)
2010/02/11 11:57:00
Sowo - dokładnie! Moja była właśnie z sardynką. Przepis wypatrzyłam na blogu Ireny i Andrzeja ( Grumko) :)
2010/02/11 12:01:28
Acha - odpisałam Ci w sprawie anchois. Pozdrawiam. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!