wtorek, 26 stycznia 2010

Jajka faszerowane z anchois


przystawka z jajkami i anchois



Na blogu  Passionfruit zobaczyłam jajka faszerowane szynką i sobie przypomniałam, że mam zachomikowaną puszeczkę anchois i kaparów, w sam raz na jajeczka.
I zrobiłam na kolację.



Składniki:
* 5 jajek ugotowanych na twardo
* 50-60 g anchois (1/2 puszki)
* majonez kielecki
* pieprz
* kapary


 
Jajka obrałam,  przekroiłam na połowy, delikatnie wyjęłam żółtka.  Żółtka, rybki, majonez i trochę oliwy z konserwy zmiksowałam na gładką masę. Przełożyłam do białek,  udekorowałam kaparami, posypałam koperkiem (zamrożonym).
Pyszne,  jeśli ktoś oczywiście takie smaki lubi:)


przystawka z jajkami i anchois



Komentarze
2010/01/26 12:41:19
Widzę coś dla mnie: ogromnie lubię anchois i chętnie skorzystam w niedługim czasie z Twojego pomysłu, Sowo :) Pozdrawiam :)
2010/02/03 10:18:28
I zrobiłam: są - a raczej były! - przepyszne, na pewno będę do nich wracać :) pozdrawiam ciepło.
2010/02/03 11:53:43
Byłam, widziałam i teraz znów na mnie kolej z taką wersją serową;)
Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis/przepis, masz jakieś sugestie albo skorzystałeś z niego - podziel się tym w komentarzu.
Jeśli komentujesz jako anonimowy, zostaw proszę swoje imię.
Pozdrawiam i dziękuję!